We gaan weer een ritje maken.

7 februari 2013 - Tabanan, Indonesië

We werden uit gezwaaid door de baas van mandara, hij had zijn zijn feest kleding aan dus even een paar foto's maken. Toen op weg voor de volgende toer. We gaan via semiyak naar kesambi dan richting Tengah-Sampidi verder naar Peranglukluk nog wat verder naar boven komen we in Calte-Market dan Binong en bij Tauman gaan we recht af naar Danginbengin . Bij het dorp Chaubelau zijn we kennissen van Ellie en Mart gaan bezoeken. Ze wonen daar heel primitief .Ze koken en wassen buiten Honderd meter verder zijn ze een viaduct aan het maken was heel bijzonder om dat te zien. We hebben daar in stalletje wat cola gedronken dat was wel lekker na z'n lange rit . Toen we weg wilde rijden kwam hun kennis thuis dat was wel leuk want ze hadden elkaar alweer een jaar niet gezien.Toen weer verder gereden naar boven en allemaal via binnenweggetjes naar Sibak en Leba daar de snelweg oversteken naar Pura Yeh Gangga via puseh en Kalibayang naar Beneden Umabali dan Tembau, Tunjuk Utak,Berig Utara ,Buahan Kelod en van daaruit naar Tabanan .Wat gedronken en Gebakken banaantjes gegeten ook hebben we met de schoolkinderen gepraat dat was leuk want daar komen weinig toeristen. We gaan weer verder via de binnenweg want daar zien we het meest van de bevolking we gaan door de dorpen Pejaten,Tanmanseari,Pasti,Pancean,KangKang totSilayukti. Rechtsaf richting Siminyk dan Kuya rond half zes waren we weer in het hotel. Het was een geweldige dag

1. Jolanda:
    27 februari 2013
    wow Jac en Bets, al die namen tollen door mijn hoofd, maar jullie hebben weer een hoop gezien en mee gemaakt. jullie zullen ook wel een heleboel foto's hebben van jullie belevenissen. heel veel lieve groetjes en veel plezier van Simon en Jolanda