Welkom op mijn reisblog!

21 januari 2013 - Tuban, Indonesië

1. Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst

hallo allemaal ik ga wat schrijven wat we gezien en beleefd hebben.

De reis begon in Bergen op Zoom in plaats van Antwerpen omdat de fyra van wege het slechte weer niet rijdt. De trein vertrekt om 14.59 richting Roosendaal daar moesten we overstappen voor Schiphol. Kwam  rond  16.45 aan het was nog niet druk en omdat we thuis al ingecheckt hadden moesten we de koffers in een cabine plaatsen wat invullen dan kwam de label eruit deze moest om het handvat op de knop drukken en weg was de koffer.

We hebben wat rond gekeken en koffie gedronken . We kregen een sms'jes van Ellie dat ze vertraging had en om half zes zou aankomen. Om half zes weer een sms'jes staan in Amsterdam en er rijden geen treinen meer, uiteindelijk waren ze rond 21.00 op Schiphol omdat het vliegtuig vertraging had waren ze toch op tijd.Inmiddels zijn Nel en Ed ook gearriveerd  Om 22.20 gingen we de lucht in. Het vliegtuig was niet vol we hadden 4 plaatsen voor ons tweeen Na 11 uur kwamen we in Singapore aan, We moesten daar even uit het vliegtuig ,na een klein uurtje konden we weer in het vliegtuig en vertrokken we richting denpasar. Na 2 en half uur landen we op denpasar alles ging naar wens. er stonden 2 taxi busjes klaar om ons naar hotel Mandara te brengen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Reislogger:
    1 februari 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Jeanne:
    20 februari 2013
    Hallo Betsie,Ik heb jemail ontvangen zoals je merkt dan kan ik het vervolg bekijken en lezen.
    Groetjes Jeanne en Piet